פרזול מטבח

 
 
 
 
 
פרזול מטבח - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 

פרזול מטבח

 
אם גם אתם תוהים כיצד יש לעצב את המטבח כך שיתאים למרחבי הבית שלכם כנדרש, הסוד טמון בפרזול הארונות והמגירות שלו. פרזול מטבח מעיד על סוג העיצוב שלו, שכן הוא נמצא בחלק הקדמי והוא האמצעי הבולט ביותר במטבח. במאמר זה נסקור סוגים שונים של רכיבי פרזול מטבח אשר מתאימים לעיצובים שונים בבית.
 
פרזול מוזהב
 
הפרזול המוזהב מתאים בעיקר לארונות ומגירות עץ בצבע כהה. במידה ומדובר בעץ בצבע בהיר, כדאי יותר להשתמש בפרזול עץ בעל גוון דומה, או בפזול מוזהב בדגם קטן: למשל עיגולי פרזול בגודל 1-2 ס"מ. מכאן, משתמע שזה פרזול שמתאים בעיקר לבתים בסגנון ישן: או בתים בעיצוב עתיק, או בתים בעיצוב ייחודי לכר ולסביבתו. בדרך כלל, בעיצוב עתיק בפורמט אורבאני נהוג להשתמש בארונות והמגירות הכהים יותר ובכפרי בארונות הבהירים יותר. מכאן שרכיבי הפרזול המוזהבים הגדולים טובים עדיין בעיקר לבתים בעיצוב אורבני.
 
פרזול כסוף
 
הפרזול הכסוף משמש בתים רבים בסגנון הייטק מודרני. הפרזול הזה מבצע את ייעודי העיצובי באופן מיטבי במיוחד אם הארונות שעליהם הוא נמצא הם בצבע לבן או קרם. גם ארונות זכוכית יכולים להשתלב היטב עם רכיבי פרזול מסוג זה. נהוג, בבית בסגנון מודרני, לפרזל גם ארונות וגם דלתות כניסה עם ידיות מסוג זה.
 
פרזול עץ
 
פרזול עץ בדרך כלל מתקשר במישרין עם הארון או המגירה של פרזול מטבח, כלומר הוא עשוי מאותו סוג עץ וצבוע באותו הצבע. אף על פי כן, ניתן למצוא דוגמאות בודדות של עץ אשר נצבע בצבעים מיוחדים על מנת שיוכל להתאים גם לארונות ומגירות בסגנונות אחרים. חשוב לברור היטב מהם הארונות והמגירות שלכם על מנת לבחור להם פרזול עץ מסוג זה.
 
פרזול פלסטיק
 
בשימוש חדרי ילדים בעיקר, אך ניתן למצוא אותו גם במטבח. מדובר ברכיב פרזול בטוח, אשר אינו מכיל חלקים חדים ואינו חושף את המשתמשים בו למפגעים אחרים. יחד עם זאת, עיצוב הפרזול מוגבל בהיצע משום שהוא מיוצר בהזרקת פלסטיק, אשר בשונה מתחום כמו נגרות ונפחות ברזל, זהו תחום בו משתמשים בתבניות עיצוב קבועות ולא ניתן לייצר יש מאין מוצרים מעוצבים. מקובל לעצב גלילי פרזול מפלסטיק בצורת גליל או ריבוע עם קודקודים קהים.