תכנון מטבחים

 
 
 
 
 
תכנון מטבחים - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 

 

שלב תכנון מטבחים חשוב לא פחות מעיצוב מטבחים

תכנון מטבחים הוא שלב חשוב בתכנון הבית או בשיפוץ  בית. עם הקדמה והטכנולוגיה גם העיצוב תפס תאוצה בשנים האחרונות ושלב תכנון מטבחים נחשב כשלב חשוב ביותר בתחום השיפוץ ועיצוב הבית. תכנון מטבחים מהווה נדבך חשוב שכן הוא משפיע על ראות המטבח העיצוב התועלת שלו עבורנו כדיירי הבית וכמובן על אופי הבית כולו.


תכנון מטבחים הוא למעשה כל השלב של התכנון לאחר שהחלטנו על הקונספט הכללי, לאחר שהחלטנו פחות או יותר איזה אופי אנחנו רוצים להקנות למטבח שלנו ואיזה אופי נתנו לבית שלנו באופן כללי אנחנו פונים לשלב תכנון מטבחים, שלב זה משפיע רבות על השלב המוגמר אך גם מושפע רבות מהעיצוב הכללי והטעם שלנו שאנו רוצים בביתנו ועל כן שלב תכנון מטבחים הוא אמנם שלב אמצע אך מהווה שלב עיקרי בהחלט בשיפוץ כולו. תכנון מטבחים משפיע על הדרך בה נבשל במטבח ועל הרצון שלנו להיכנס למטבח באופן כללי, על כן רצוי שאנחנו נשים את הדגש בכל תחום תכנון מטבחים בכל מטבח שהוא. למשל עלינו לקחת בחשבון את דיירי הבית, אם מדובר בילדים המתרוצצים בבית יש חשיבות רבה לצורת הארונות במטבח, למשל לשים ארונות ברובם בחלק העליון של המטבח ובארונות אשר נמצאים למטה ניתן להתקין מראש נעילות מסוימות בכדי למנוע מילדים להגיע לארונות חומרי ניקוי למשל.

ככל ארונות מהווים חשיבות רבה בשלב תכנון מטבחים, הם משפיעים על המרווח במטבח ועל הנוחות והגישה לכל דבר בארון, בעיקר אם יש לנו חפצי מטבח רבים. בנוסף קיימת חשיבות רבה להצבת הריהוט החשמלי במטבח כך שיהיה לנו נוח לבישול בו, אם המטבח מהווה מפגש חברתי בביתנו ואנו רוצים שתהיה אופציה לשבת לשתות קפה במטבח עלינו לקחת זאת בחשבון בחלל המטבח מראש. אם החלל קטן יחסית ניתן להרכיב שולחן מתקפל למשל. כל זאת נכנס בשלב תכנון מטבחים וישפיע בסופו של דבר על התועלות שלו עבורנו.