ריהוט למטבח כפרי

 
 
 
 
 
ריהוט למטבח כפרי - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 
ריהוט בעיצוב כפרי
 
במאמר זה נדון בריהוט בעיצוב כפרי. מהו הריהוט הכפרי? מהם המאפיינים שלו? מה היתרונות שלו על רהיטים בעיצוב מודרני? נתייחס במאמרינו לשולחנות וכסאות, התקני אחסון למטבח וכל פריט אחר המבטא את עצמו כפריט עיצוב כפרי המבדיל את עצמו מיתר סוגי הפריטים המקבילים אליו.
 
כסאות ושולחנות
 
כסאות ושולחנות בעיצוב כפרי מתאפיינים בכל שהם עשויים מעץ וריפוד. השולחן עשוי מעץ מלא, לרוב ללא תוספת זכוכית או חומר אחר, והכסא עשוי גם מעץ וגם מריפוד עורי. לעתים ייתכן כי ישנו ריפוד בד דמוי עור. כסאות ושולחנות בסגנון זה מקבלים משנה תוקף כאשר הם נמצאים בבית רווי שטיחים, או שבבית יש רצפת פרקט או עץ מלא. השילוב הזה יוצר בית בעיצוב כפרי בכל המובנים.
 
התקני אחסון למטבח
 
התקני האחסון למטבח כוללים רכיבים רבים כמו ארונות, מגירות ומדפים. כאשר מעוניינים לעצב אותם בעיצוב כפרי, מקובל להשתמש בצבעים כמו חום וזהב, ולכן מה שמקובל הוא ארונות עץ מלא, ארונות עץ עם פרזול מוזהב, ומדפים בעלי עיצוב דומה. באשר למגירות, בדרך כלל נהוג לרכוש אותן עם הארונות והמדפים על מנת ליצור המשכיות בעיצוב הכפרי הייחודי.
 
מערכות ישיבה
 
מערכות ישיבה בעיצוב כפרי מוצבות בסלון ומבוססות על שולחן עץ, בדומה לשולחן פינת האוכל, אולם בשונה ממנו הוא קטן יותר ומתאים לישיבה סלונית. רכיבי הישיבה יכולים להיות כורסאות וכסאות העשויות מעור או מבד מעוצב עיצוב כפרי. מקובל להוסיף לפריטי הישיבה הללו גופים חיצוניים זרים המעמיקים את תחושת הכפריות כמו שזלונגים מעוצבים המפנקים את היושבים בסביבה בתנוחה ייחודית המשלבת ישיבה ושכיבה.
 
תוספות לריהוט הכפרי
 
מקובל להוסיף מזנוני סלון, ארונות משקה על טהרת העץ והזכוכית, וארוניות סלון קטנות בקרבת המזנון. התקנים אלו, אם הם עשויים עץ או צבועים בצבעים כמו חום ואדום – מתאימים מאד לתחושה הכפרית שכבר נוצרה בבית. ריהוט בעיצוב כפרי אשר כולל תוספות אלו מייצר תחושה אמתית של כפר בלב העיר. היתרון בסוג זה של ריהוט מגולם בכך שמדובר ברכיבי עץ אשר בשונה מרכיבי ברזל, לדוגמה, מצריכים תחזוקה שוטפת מופחתת. מנגד, כאשר שוטפים את הבית יש להיזהר כשמשתמשים במים על מנת למנוע רקבונות על העץ