פינות אוכל

 
פעם אנשים היו אוכלים במטבח. היה איזה שולחן קטן עם כמה כיסאות ושם היו אוכלים את ארוחות היום והערב. כבר הרבה שנים שהגישה הזאת השתנתה, ישנן פינות אוכל היום בכל בית, הן יפות ומעוצבות ומתאימות לסגנון הריהוט בכל הבית, היות והחלל של המטבח מחובר לסלון ולפינת האוכל.  הקצב בעליית רמת החיים, גרם לנו להשקיע בריהוט הבית במיוחד כשנהוג היום לארח הרבה בחגים או סתם להזמין חברים לארוחת ערב כיפית. פינות אוכל, תופסים מקום נכבד היום בריהוט הבית, וניתן לראות הרבה סגנונות ועיצובים של פינות אוכל. יש פינות אוכל בסגנון מודרני, כפרי, ווינטג' ועוד.
 
פינת אוכל או פנינת הבית?...
 
תכנון נכון של פינות אוכל יכול להפוך את פינת האוכל לפנינת הבית. כאשר אנו מתכננים אותה, יש להתחשב בכמה גורמים, כמו למשל, מה השטח שיש לנו להצבת פינת האוכל, האם הפינה היא מאווררת מספיק, האם יש אפשרות לתאורה טבעית, או איזה פרטי עיצוב נוספים יהיה ניתן לשים בסמוך לפינת האוכל ועוד. במקומות קטנים המוקצעים עבור פינות אוכל, כדאי כי יהיה שולחן מודולרי שיוכל להיפתח לכמות גדולה יותר של סועדים. חשוב כי מנגנון הפתיחה יהיה קל ונוח לשימוש.  חשוב כי פינת האוכל תהיה עשויה מחומרים איכותיים וחזקים. אם יש ילדים בבית, כדאי להימנע משולחנות חדים או עשויים מזכוכית, לכן כשאנו רוכשים פינות אוכל יש להתחשב גם בגילאים של דיירי הבית ובאפשרויות שלנו מבחינה בטיחותית.
 
פינות אוכל יוקרתיות
 
כאשר אנו מעוניינים לרכוש דווקא את פינות האוכל היוקרתיות, עלינו לדעת כי אנו רוכשים מוצר איכותי ומוקפד מהפן העיצובי. חשוב כי פינת האוכל היוקרתית שאנו רוכשים תהיה קלאסית יותר, כי בגלל מחירה הגבוה, לא נוכל להחליף כל שנה או שנתיים פינת אוכל כי האופנה שלה כבר חלפה. היוקרה בפינות האוכל, יכולה להתבצע גם באמצעות התאמה מושלמת של אלגנטיות. ניתן ליצור את אותה האלגנטיות, באמצעות פרטי ריהוט מיוחדים ומרשימים. גם פרטי נוי כמו מנורות מיוחדות כמו מנורת סטנד בסגנון וינטג', מפות מיוחדות, כריות מעוצבות שטיח מעניין , פמוטים עתיקים ועוד.