מטבחי פרובנס

 
מי מאתנו אינו אוהב את סגנון המטבח הכפרי? יש הרבה סגנונות של מטבחים כמו למשל המטבח הקלאסי או מטבחי פרובנס המגיעים אלינו מחבל פרובנס שבצרפת. אלה הם מטבחים גדולים במיוחד ומרווחים. הם בעלי נוכחות מרשימה ואי אפשר להתעלם מהם. ניתן לשלב חומרים שונים ממתכת, מזכוכית ומאבן. הסגנון הוא כאמור כפרי ובסגנון ביתי וחם. מטבחי פרובנס הם בעלי קווים נקיים וחומרים טבעיים כמו עץ מלא. הפיתוחים בארונות ומגרות המטבח הם אופייניים מאוד למטבחי פרובנס. אם יש לכם ריהוט כפרי בבית כמו פינת אוכל וסלון בסגנון כפרי או קלאסי עתיק, המטבח ישתלב אתם נהדר.
 
מטבח שמרני אך מאובזר ומשוכלל..
 
מטבחי פרובנס, אולי נראים קצת שמרנים  אבל הם מאובזרים ומשוכללים. מטבחים כפריים או מטבחי פרובנס הם תופעת הרטרו שמתרחשת בשנים האחרונות בתחום העיצוב והריהוט בכלל. יש אנשים המעוניינים בבית חדש אבל עם מראה רומנטי וישן יותר. הרהיטים בביתם ייראו כמו הרהיטים הטובים והיפים מבית סבתא. יש הרבה אנשים שמעוניינים לחזור לישן, לחמים ולמוכר יותר. מי מאתנו אינו אוהב להתרפק על הנוסטלגיה? גם בריהוט שהיה תמיד מוכר לנו. מטבחי פרובנס גם הם מזכירים לנו את התקופה יפה של פעם. חשוב כי המטבח יהיה אסתטי, מטבח הוא לא רק ארונות וכלים חשמליים אלא, האוויר שהוא מקנה לנו היא חשובה.  ידוע, כי נרכז הבית זה המטבח שלנו ואנו אמורים להרגיש בו חמימות ונוחות וזה בדיוק המסר של מטבחי פרובנס.
 
אביזרים נלווים במטבחי פרובנס
 
מטבחים כפריים בסגנון פרובנס, משלבים מראה נקי ופשוט. הדוגמאות העיטורים והצבעוניות כמו למשל סוג וצבע האריחים הנמצאים במטבח, ווילונות, פרזול, כל אלה יכולים להוסיף המון למטבחי פרובנס. מי שאוהב יותר את המראה הרומנטי הכפרי, יקפיד לתת את הטאץ' הרומנטי גם בווילונות תחרה כפריים שיראה את המראה המושלם של מטבחי פרובנס. השלב של הפשטות אך הססגוניות ייתנו לנו תמיד את ההרגשה הטובה ומראה של מטבח שלא רואים בכל בית. תוכלו לבחור דגמים של מטבחי פרובנס בסוגי עץ וצבעים שונים שלבטח ישתלבו יפה עם שאר רהיטי הבית ומראהו הכללי.
 
   
 
 .