חיפוי קיר מטבח

 
 
 
 
 
חיפוי קיר מטבח - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 

חיפוי קיר מטבח

במאמר שלפניכם נסקור דרכים שונות עבור התנהלות עם חיפוי קיר מטבח. ניתן לחפות את הקיר כולו או לחפות רק את חלקי הקיר הקרובים לרצפה ולשיש העבודה. במאמר זה נסקור את שתי הדרכים להשגת יעדי החיפוי הרצויים, תוך מתן דגשים מיוחדים להשגת המטרה עבורכם. חשוב להתמקד בדרך החיפוי המקובלת עליכם על מנת להתמקצע בה וללמוד כיצד מחפים ביעילות את המטבח.
 
חיפוי מלא
 
בחיפוי מלא – כל הקיר הוא שמחופה, ולא רק השטח שקרוב לרצפה או לשיש העבודה. לכן, חשוב לדאוג למרקם שיש מעניין אשר ימשוך את עיניהם של המבקרים במטבח. אין צורך להתאים אבסולוטית בין הרצפה או שיש העבודה לבין החיפוי, אך חשוב שהחלקים שמחוברים אליהם יהיו עשויים מאותו החומר. אם תבקשו שינוי, ניתן לשות את מראה החומר בצבע ובצורה בהדרגה, ככל שמתרחקים מבסיס השיש או הריצוף.  במסגרת חיפוי מלא ניתן לחפות קיר בגרניט, או בשיש מטרצו. היתרון של הראשון מגולם בדרכים הרבות שניתן לעצב את החיפוי והיתרון של השני נעוץ בעמידות חסרת פשרות, כולל עמידות בפני מכות יבשות.
 
חיפוי חלקי
 
בחיפוי החלקי נהוג לחפות רק את האזורים שקרובים לשיש העבודה של המטבח וריצוף המטבח. חיפוי חלקי משמש את רוב הלקוחות, ולכן חשוב לדעת כיצד עושים זאת נכון. ראשית כל, יש להתמיד באותו סוג חיפוי ממנו עשוי הרצפה או ממנו עשוי השיש, וחשוב שההדבקה ביניהם תתבצע באדיקות, ותוך שימוש בכל הדבקים והחומרים העומדים לרשות הקבלן המבצע, למניעת חדירת מזיקים בין החריצים. אורך החיפויים מהבסיס לחלקם העליון במקרה זה נע סביב ה 5-10 ס"מ, לא יותר. בחיפוי ליד שיש המטבח נהוג, לעתים, לחפות מידות גדולות יותר של קיר.
 
חיפוי קיר מטבח – ההבדל בין צורך פונקציונלי לעיצובי
 
המטרה של החיפוי בראש ובראשונה היא להגן על הקיר שלכם מפני רטיבות ולשמור על נוסחת עיצוב מנצחת. ההגנה על הרטיבות חשובה במיוחד באזורים שקרובים להיכן שכבר יש שיש: ריצוף ושיש עבודה. לכן, מבחינה פונקציונלית בלבד, די לחפות את החלקים שליד השיש. מבחינה עיצובית, יש הרואים חשיבות עליונה בחיפוי הקיר כולו, ואז יש להיעזר במעצב פנים שיסייע להתאים בין החיפוי לריצוף. לרוב, הוא ייעץ כי את החלק התחתון של הקיר נחפה עם החומר של הרצפה או השיש.