עיצוב ארונות

 
 
 
 
 
עיצוב ארונות - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 

 עיצוב ארונות

 
כאשר אנו מבקשים לרכוש התקני אחסון כמו ארונות – חשוב לקחת בחשבון גם את הפאן העיצובי וגם את הפאן הפונקציונלי. ככלל, ארונות מטבח יכולים להיות ארונות מזווה או ארונות צמודי קיר. בשני המקרים – חשוב לדאוג לאיכות העיצוב, ולהיות בטוחים כי עיצוב ארונות בסגנון המתאים למטבח שלכם הוא שמתרחש בפועל. פגישה עם יועץ עיצוב פנים בנושא עיצוב ארונות חשובה מאד על מנת להנחיל למטבח שלכם ארונות מעוצבים ויפים.
 
ארונות מזווה
 
ארונות שעומדים על הקרקע, בעלי מראה דמוי מקרר. בפועל אלו ארונות רגילים אשר נגישים יותר לעובד המטבח מאשר ארונות הקבועים על הקיר. מזווה טוב חייב להיות מזווה מעוצב, וגם כזה שמכיל ליטרים רבים של מקום פנוי לאחסון חפצי המטבח שלכם. שיחוב ארונות מזווה עם ארונות קיר יוצר מטבח מאובזר ומעוצב, המוכן לשימוש עובדיו באופן מיידי, תוך אספקת כל התנאים הנגישים.
 
ארונות קבועים
 
ארונות קבועים הנם ארונות מעוצבים אשר מוצבים על קירות המטבח שלכם, או מתחת לשיש המטבח. הארונות הללו יכולים להיות בסגנון כפרי, אורבאני, מודרני-הייטק ועוד. חשוב לבחור ארונות בהתאם לסוג העיצוב שאתם רוצים במטבח שלכם, ובהינתן מטבח קיים – על פי סוג העיצוב הקיים בו. נראות הארון מתבטאת הן בגופו והן בפרזול שלו. כך, למשל, פרזול ארונות מודרניים הוא בדרך כלל כסוף, בעוד שפרזול ארונות בסגנון כפרי או עתיק צבוע זהב או עשוי מעץ. גוף הארונות המודרניים צבוע לבן או בצבע קרם או בזכוכית. ארונות בסגנון כפרי או עתיק הנם ארונות עץ או בעלי חומר הצבוע דמוי עץ – על פי רוב.
 
שילוב הארונות עם תכולת המטבח הקיימת
 
יש להתרשם מסוג התשתית הקיימת במטבח: החיפויים שיש על הקירות והמרצפות, צבעי הבלטות ברצפה וצורותיהן, וכו'. על בסיס זה, ניתן לחשוב על ארונות בצבעים וצורות שונות המתאימים לנוף שכבר נשקל מהמטבח שלכם. מנגד, ניתן לנהוג הפוך. אם הרצפה שלכם במטבח אינה מצביעה על דגם ייחודי המהווה דגם כפרי או מודרני, ניתן לייצר מציאות באמצעות הארונות: רכשו את הארונות שיעצבו את המטבח באופן שתבקשו, ובצעו שיפורי הקצוע קלים במקצפות והחיפויים, אם זה נדרש. באמצעות שתי דרכים אלו מקובל לקבוע אלו ארונות לרכוש, ובכך לקבוע מה יהיה אופן עיצוב ארונות במטבח שלכם.