המטבח

 
 
 
 
 
המטבח - לפרטים\הצעת מחיר
שם:    
 
דוא"ל:    
טלפון:  
כתובת:
 

 

המטבח

מטבחים הם מקום שמיועד להכנת אוכל. המטבח שלנו הוא מקום שבו אנחנו מזינים את הגוף שלנו בכל הרכיבים החיוניים לו- רכיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים, שומנים וכל מה שהוא זקוק לו כדי לתפקד בצורה נכונה וכדי שיוכל לעשות מה שאנחנו מבקשים ממנו. חבל לראות שאצל חלק מהאנשים המטבח הוא אחד החלקים היותר מוזנחים בבית- המטבח הופך להיות ממקום שמיועד לאוכל למקום שמיועד להכל חוץ מאוכל. אפילו ביקרתי בתוך בית שהמקלחת הייתה בתוך המטבח ביחד עם מכונת הכביסה. זה יצר בלבול והפך את המטבח למקום שהיה מאוד קשה להתנהל בו.

המטבח שלנו הוא מקום בשבילנו- הוא לא אמור להיות מטבח כמו המטבח של שף, מלא אביזרים וכלים שאף אחד חוץ ממקצוענים לא יודע איך משתמשים בהם ולמה בדיוק. הוא אמור להיות שלנו- מקום נעים, נינוח וכיפי עם כל הכלים שאנחנו צריכים, לפי רמת הידע והמיומנות שיש לנו בבישול, ולפחות הכלים המינימאליים שצריך (דוגמת כיריים ותנור) כדי שנוכל להתחיל להכין לעצמנו אוכל. ברגע שזה קורה, המטבח שלנו הופך להיות מקום לאמנות- היכולת לשלב בין טעמים, ריחות, צבעים ומרקמים (כמעט את כל החושים אם לא את כולם + החוש השישי והשביעי) יוצרים סעודה אנינת טעם שמשביעה אותנו, בסופו של דבר, לא רק פיזית אלא גם מנטאלית.

המטבח שלנו הוא מקום שבו אנחנו מכניסים לתוך הגוף שלנו (או בוחרים להכניס לתוך הגוף שלנו) דברים שמזינים אותו או מזיקים לו- המטבח אמור להיות מקום שמקדש את הגוף אז רצוי שיותאם אישית לכל בנאדם והצרכים האישיים שלו מבחינת רגישויות והעדפות אישיות. כמו כן המטבח צריך להכיל את כל החומרים והדברים שאנחנו זקוקים להם כדי להכין לעצמנו ארוחות (ולו רק הבסיסיות).