עיצוב מטבחים

 
 
 
 
 
עיצוב מטבחים - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 
לפרטים נוספים
005
דגם: 005
מטבח
לפרטים נוספים>>
  

 

עיצוב מטבחים קטנים


עיצוב מטבחים קטנים הנו דבר יותר בעייתי מאשר עיצוב מטבחים בגודל רגיל. לרוב כשחושבים על עיצוב מטבחים, מניחים שיש מגוון רחב של אופציות ורק צריך לבחור לפי הטעם האישי היכן יוצר כל דבר ודבר במטבחים, מאיזה חומר יהיה עשוי ובאילו צבעים. אבל לא כולנו חיים בדירות פאר גדולות, אם חלל רחב שניתן להקדישו למטבח הביתי, חלקנו בעלי דירות שבהן המטבח הוא למעשה כ"כ קטן וכאשר נתון כ"כ קטן, לעיצוב מטבחים יש מימד חדש וזה שאולי צריך לוותר על חלק מהפריטים והנוחיות שבמרחב מטבחי גדול, כדי שלא יהיה עומס יתר.

עיצוב מטבחים קטנים בעצם מהווה אתגר גדול יותר עבור אלו העוסקים בעיצוב מטבחים, מפני שאלמנט הגודל מכריח התייחסות. גם אם אנו בשלנים גדולים, מקרר רחב ידיים לא כל כך יתאים לחלל הקיים, מצד שני, אולי דווקא נבחר לשים מקרר רחב ידיים במטבח הקטן, אבל זה יהיה על חשבון של דבר מה אחר, שכן המקרר עצמו, במטבח קטן, יתפוס הרבה מהמקום הקיים.

עיצוב מטבחים קטנים גם דורש לשים דגש לצבע ולחומר ממנו מורכבים מרבית פריטי המטבח, ישנם צבעים וחומרים שבגלל הכובד של המראה שלהם, יגרמו לאזור הקטן להיראות עוד יותר קטן, ולעומתם צבעים אחרים, או שילוב צבעים וחומרים שדווקא מגדילים, מבחינת נראות, את המטבח. בעיצוב מטבחים קטנים בהחלט נעדיף את האפשרות השנייה – חומרים מגדילים ולו רק כדי שחוויית השהייה במטבח לא תהיה קלאוסטרופובית עבור שוכני הבית.

עיצוב מטבחים קטנים אינו דבר פשוט, לא כולם מסוגלים להתמודד עם עיצובו של מרחב קטן שכן הגודל, וזה דבר ששמים לב אליו בעיקר כשאין הרבה ממנו, משפיע על ההרגשה בבית. בתים אמורים להיות מקומות שלווים, נעימים ונוחים, ועיצוב מטבחים צריך להתאים לרעיון הזה. עיצוב מטבחים קטנים דורש קורטוב של הבנה איך ליצור מחדר זעיר, משהו גדול.