רעיונות לעיצוב המטבח

 
 
 
 
 
רעיונות לעיצוב המטבח - לפרטים\הצעת מחיר
שם:  
 
דוא"ל:
טלפון:
כתובת:
 

רעיונות לעיצוב המטבח

אם גם אתם מחפשים אחר רעיונות לעיצוב המטבח – רעיונות בעלי קונספט מקורי אשר יעצים את הנעשה במטבח שלכם מבחינה עיצובית, במאמר זה איתרנו עבורכם מספר רעיונות מנצחים בעזרת המומחים של חברת מטבחי יגל שיעזרו לכם להשגת היעד. הם היו לשימוש בעלי בתי אב רבים אשר זה עתה סיימו את הליכי המעבר, בעלי בתים שנמצאים בהליך העיצוב והתכנון הביתיים, ואפילו עבור צרכנים המתגוררים בשכירות. בדרך זו תוכלו להפוך כל מטבח לחדר יוקרתי ואטרקטיבי.
 
עיצוב מטבח כפרי
 
תשתית נדרשת: רכיבי עץ בתפוצה רחבה או בולטת, חפצים דוממים כהים רבים, פרזול עץ או בצבע זהב על הארונות והמגירות. הפיכת המטבח לכפרי אפשרית על ידי נקיטה במספר פעולות אטרקטיביות: החלפת תנור המטבח שלכם בתנור דמוי קמין, אשר ייצור תחושה של מטבח מהעת העתיקה. מסלול נוסף בו תוכלו ללכת יכול להתקשר לרכיבי האחסון שלכם במטבח: התקנת מדפי מטבח מעוצבים בסגנון כפרי על הקירות הפנויים, אשר ישמשו לאחסון תבלינים ומוצרים נוספים לשימוש מיידי.
 
עיצוב מטבח מודרני
 
תשתית נדרשת: ארונות ורכיבי אחסון לבנים, או מצופים זכוכית, ופרזול שקוף או כסוף. הפיכת המטבח למטבח מודרני אפשרית על ידי ביצוע מעט הום סטיילינג למטבח אשר ישפר את המראה שלו ויהפוך אותו למטבח מודרני באופן בולט גם מבלי להוציא סכום נכבד על מטבח חדש. כך, למשל, ניתן להתקין גופי תאורת לד מודרניים במטבח, ולהוסיף ארוניות קטנות בנוסף לארונות שלכם, אשר יהיו דומים לארונות שקיימים במטבח שלכם. בארוניות אלו ניתן לאחסן רכיבי מזון כמו במזווה, או להשתמש בהן כמדף לתבלינים.
 
ביצוע פעולות לשחזור מטבח ישן
 
קיימים מטבחים אשר בעבר היו לפנינה וכיום ניכר שהם התיישנו מעט, אך גם לזה יש פתרון: שחזור. רכישת צבעי אריחים לצביעת אריחי בלטות וחיפוי שהתקלף להם הצבע, רכישת דבק אריחים לחיזוק אריחים רופפים. החלפת ארונות ישנים מטים לנפול, או עקירתם מהקיר וחיזוקם מחדש. ביצוע פעולות מסוג זה יחזיר את המטבח שלכם למוטב בתוך זמן קצר ויאפשר לכם ליהנות ממטבח יפה ומודרני על אף שלא השקעתם במוצרים חדשים זמן רב והותרתם את המטבח הישן על כנו. לעתים, עם פעולות שחזור פשוטות ולא יקרות ניתן להחזיר למוטב את המטבח.